donderdag 28 augustus 2014

oreo nail- art



Je kent ze vast wel, oreo koekjes. Ik ben dol op deze koekjes! En daarom wilde ik ze ook wel eens op mijn nagels maken.

Als eerst heb ik mijn nagels gevijld een een basecoat opgdaan.
Ik heb met een sponsje ombre gemaakt. Ik heb de kleuren van de verpakking gebruikt, eerst wat wit en blauw en een klein laagje donker blauwe nagellak. Mijn duimnagel heb ik in de lichtblauw gelakt.
Je kunt natuurlijk zelf een oreo koekje maken op je nagellak met nagellak, maar ik wilde wat anders proberen. Ik heb in verschillende kleine formaten oreo koekjes uitgeprint. Ik heb voor het grootste formaat gekozen.
Om het plaatje op te plakken het ik een doorzichtige nagellak opgedaan en het plaatje op de goede plek geplaatst. Toen hij op de goede plaats lag, heb ik er een laagje topcoat opgedaan zodat hij goed blijft zitten.
Met witte nagellak het ik over de oreo een soort druppels gemaakt. Op mijn duim heb ik eerst twee O's gemaakt op de twee verste plekken, zodat de R en de E nog passen. Dit heb ik gedaan met de donkerblauwe nagellak. Daarna heb ik de letters nog een keer geschreven met witte nagellak.
Als finishing touch heb ik nog een blauw- witte glitter topcoat opgedaan. 

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten