zondag 31 augustus 2014

OPI Nordic Collection nailart


Wauw, wat ben ik blij met de nieuwe lakjes van OPI! De Nordic Collection bestaat uit 12 lakjes, waarvan er 4 zijn uitgebracht als mini's. Het zijn mooie winterse kleuren, die blijkbaar onwijs goed bij elkaar matchen! Deze keer ben ik aan de slag gegaan om hier een mooie nailart van te maken.

Het mini-pakketje bestaat uit vier mooie lakjes: een romige zee-groene lak genaamd My Dogsled is a Hybrid, een ijs blauwe-violet kleur genaamd Do You Have This Color in Stock-holm?, een glitter met de naam My Voice is a Little Norse en tot slot een koffiebruine kleur met de naam How Great is Your Dane?. Ik ben nu al helemaal gek van de eerste twee lakjes, ik vind ze zo ontzettend mooi! My Dogsled is a Hybrid doet me trouwens ook ontzettend denken aan een van de Yes Love lakjes, alleen is dit duidelijk de winterse variant ervan.
Laten we beginnen! Allereerst heb ik gekozen welke kleur ik als basis wilde voor mijn accent-nagel, deze kleur My Dogsled is a Hybrid heb ik op mijn ringvinger gedaan. Vervolgens heb ik mijn andere nagels elk één van de kleurtjes gegeven. Ik heb dit goed laten drogen, om zeker te weten dat ik mijn nagellak niet zou verpesten.
Vervolgens heb ik met een dun kwastje wat van How Great is Your Dane? op de onderste rand van mijn accent-nagel gedaan. Het kost even wat moeite om dit recht te krijgen, begin dus zo klein mogelijk. Ik heb eerst een heel dun laagje gedaan, om het vervolgens netjes af te maken met een wat dikker laagje. Neem er je tijd voor, anders verpest je het alleen maar!
Nadat dit randje gedroogd was, heb ik met Do You Have This Color in Stock-holm? de zijkant van mijn nagel gedaan. Ook hierbij heb ik het eerst zo dun mogelijk gedaan. Je kan beter wat lak toevoegen, dan dat je meteen te veel gebruikt en het mogelijk verpest! Je hoeft de randen ook niet perfect op elkaar te doen, de laatste kleur gaat toch over deze rand heen.
My Voice is a little Norse heb ik als laatste aangebracht met het dunne kwastje. Omdat het alleen een glitterlak is en er verder geen kleur in zit, heb ik deze rand flink moeten opbouwen. Het voordeel van het dunne kwastje is dat je doelgericht glitters erop kan doen. 
Na de glitterrand, besloot ik toch dat ik mijn andere nagels niet helemaal goed vond, dus heb ik op mijn middelvinger en pink nog een extra laagje aangebracht. Vooral op mijn pink is het verschil duidelijk zichtbaar. Het maakt de kleur nog net iets dieper.
Tot slot nog een goede topcoat eroverheen, en je bent klaar om je mooie nagellak te showen!


Tot de volgende!
xxx Britt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten