maandag 6 oktober 2014

Review Sally Hansen miracle gel

Vandaag weer een review, deze keer over de nagellak van Sally Hansen. Ik had er wel vaag wat over gehoord, maar echt interessant vond ik het niet. Tot ik in de Etos stond en een leuke actie zag. Aankomende week is de actie er nog, te vinden in ongeveer 350 filialen van de etos. Voor meer informatie zou je even naar de etos site moeten gaan, maar in Heemskerk geldt deze actie in ieder geval zeker.
De actie die er afgelopen week was en komende week ook nog geldt, was een 1+1 actie. Koop 1 van de miracle gel kleuren, en krijg er een gratis topcoat bij. Je krijgt dus 2 lakjes voor €11,99. Niet erg goedkoop, maar de prijs valt nog reuze mee voor gelnagellak. In eerste instantie was ik niet zo geïnteresseerd (voornamelijk door de prijs), maar toen ik de kleurtjes zag was ik verkocht. Gelukkig dacht mijn zus er hetzelfde over en kocht zij ook een onwijs mooi kleurtje.

Dit is het topcoat flesje wat er deze week gratis bij komt. Ziet er nogal donker uit, maar wel dat leuke randje op de dop wat alle Sally Hansen flesjes hebben. Op dit flesje zit nog de beveiligings-sticker, die is er helaas wat vervelender af te halen dan de verkopers verwacht hadden. 
Zoals je op deze foto ziet, is de kleur van het label deels meegekomen toen ik de plakband eraf haalde. Neurotisch als ik ben, zal ik de volgende proberen te scoren zonder de beveiliging haha. Maar ach, het gaat natuurlijk voornamelijk om het resultaat! Daarom snel door met de kleuren.
Allereerst de lichtblauwe, nummer 370 genaamd Sugar Fix. Ik vond het meteen al een onwijs schattige kleur, en was dan stiekem ook heel blij toen mijn zus deze besloot te kopen. Het is een mooie, niet te lichte, nagellak in een blauw tint. Wat ik vooral positief vind, is dat de kleur er op je nagels bijna precies hetzelfde uit ziet als in het potje. De lak dekt bij 2 laagjes al erg goed. Let wel op: doe de topcoat niet te dun, anders wordt de kleur door het kwastje meegenomen.
Dat de kleur wordt meegenomen, is lichtelijk te zien in mijn pink nagel. Als je goed kijkt zie je in het midden een wat grijzig plekje zitten. Op deze plek had ik iets te weinig topcoat op het kwastje, en lag het kwastje iets te veel op mijn nagel. Zorg ervoor dat je vooral niet te veel kracht zet tijdens het aanbrengen van een topcoat. Ik kan het niet vaak genoeg tegen mezelf zeggen tijdens nail-arts, en dit is maar weer het bewijs dat het altijd geldt.
Dan nu over naar de kleur. Ik vind het eindelijk een onwijs mooie kleur, in eerste instantie viel hij namelijk nogal tegen. Ik had de kleur meer verwacht zoals het potje, wat niet echt het geval is. De kleur doet me heel erg denken aan een lakje van OPI, als ik het goed heb is dit Pink-ing of You van de 
Katie Perry lijn. Deze stelde me de eerste keer ook enigszins teleur. Maar nu ik Pink Cadillaquer (nummer 170) een tijdje op heb met de topcoat er over heen, vind ik de kleur steeds mooier worden. Het leek in eerste instantie een wat koelere roze. Door de topcoat is het gelukkig toch iets warmer geworden. Ook deze lak dekt met 2 lagen goed, als je ze tenminste niet zo dun doet als ik eerst deed. 

Zoals je al merkt, ben ik erg tevreden met de lak! Ik ga zeker nog verder testen om te kijken hoe lang de lak blijft zitten. Ook zal ik mijn zus lekker gaan irriteren met vragen, zodat ze mij goed op de hoogte houdt hoe de lak bij haar draagt.

Ik ben van plan om nog een kleur te kopen, hier zal ik jullie zeker van op de hoogte houden. Jullie zullen dan ook meteen meer horen over de draagbaarheid!

Tot de volgende!

xxx Britt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten