zondag 24 augustus 2014

Yes love review!

Afgelopen weken heb ik de nagellakjes getest van Yes Love, zoals ik al kort had laten weten. En ik moet jullie zeggen, ik ben er meer dan tevreden over! Ik zal heel eerlijk zijn, ik heb niet alle lakjes getest. Deels omdat ik anders niet de tijd had om het lang genoeg te dragen, en deels omdat de glow in the dark lakjes eerder topcoats lijken.
Alle lakjes heb ik gedragen met een topcoat.
Allereerst een van die glow in the dark lakjes. Ik vond het in het begin een beetje vreemd om het te dragen, omdat het een transparante lak met glittertjes is. De nagellak is niet heel er dekkend, op de foto's heb ik 3 laagjes op. Zoals je ziet, kunnen er alsnog flink wat glitters bij. 
Ik heb geprobeerd zo dun mogelijke laagjes te doen, zodat er meer glitters komen en het alsnog redelijk snel droogde. Deze lak heb ik ongeveer 5 à 6 dagen opgehad. Hoe erg de hoekjes er van af gingen, is niet erg opgevallen doordat het een transparante lak is. In eerste instantie viel mij niet op dat het een glow in the dark is omdat er veel licht op moet komen voor dit effect tot zijn recht komt. Nadat ik in mijn bed een tijdje met de zaklamp op mijn nagels heb geschenen, viel dit pas goed op. Het duurde even voor het werkte, maar het effect is wel onwijs leuk! ik ben ook zeker van plan om het een keer met een blacklight uit te proberen.

Als tweede de mooie roze lak. Hier was ik verbazingwekkend blij mee. Ik heb al veel roze lakjes, dus ik verwacht nooit meer zo veel van nieuwe lakjes in deze kleur. Maar ik moet eerlijk zeggen, deze verbaasde me. Het is een melkachtige neon, een super mooi effect vind ik! In het flesje lijkt hij niet zo fel als hij uiteindelijk op je nagels is. Ik heb deze lak 5 dagen op gehad, vanaf de vierde dag begonnen er wat hoekjes af te komen. Dit vind ik onwijs positief, aangezien nagellak er bij mij vrij snel af gaat en helemaal als het zo'n goedkope lak als deze is. Plus punt!!

Tot slot de mintgroene lak. Deze heb ik vandaag op gedaan, maar ik verwacht dat hij net zo lang zal blijven zitten als de roze. De kleur lijkt vrij erg op een van de lakjes in de nieuwe OPI collectie.

Dat brengt me meteen op (waarschijnlijk) de volgende review: de Nordic Collection van OPI! Ik heb de mini's alweer weten te bemachtigen, dus die worden snel uitgeprobeerd!

Tot de volgende!
xxxx Britt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten