zaterdag 5 juli 2014

WK nailart, deel 8!

Vanavond is het weer zo ver, weer een wedstrijd! Deze keer tegen Costa Rica. Wat denken jullie, gaan we winnen? Als mijn nagels enige inbreng zouden hebben zouden we in ieder geval winnen. Want ja, Nederland gaat voor goud!

Allereerst heb ik weer mijn basecoat op gedaan. Vooral nu moet je een goede basecoat op, want liquid sand wil er niet altijd makkelijk af. Vervolgens heb ik een laagje gouden liquid sand van OPI op gedaan en deze goed laten drogen. Als je zeker weet dat de eerste laag droog is, kan je de tweede laag erop doen. Door dit te doen krijg je beter het liquid sand effect.
Nadat dit weer goed gedroogd is, heb ik met een witte striper een lijn van linksonder naar rechtsboven getrokken op mijn ringvinger en duim. Het is natuurlijk ook mogelijk om het andersom te doen, of op een totaal andere nagel. Ik vind het altijd wel leuk om alleen mijn ringvinger en duim te accentueren.
Hierna heb ik eerst de rode lijn getrokken, dit deed ik vanuit het midden. Zorg dat er zo weinig mogelijk nagellak op je kwastje zit, dit kan anders voor klodders zorgen. Doordat je vanuit het midden begint, heb je niet aan de zijkanten een dikker stuk. Vervolgens heb ik met blauw hetzelfde gedaan.

Wat vinden jullie? Best een chique manier om te laten zien dat je voor Nederland bent hè? Ik ga in ieder geval duimen voor Nederland, en veel kijk plezier iedereen!


Tot de volgende,
xxxx Britt




Geen opmerkingen :

Een reactie posten