woensdag 2 juli 2014

WK nail-art, deel 7!

Na de gewonnen wedstrijd tegen Mexico zijn we weer door naar de volgende wedstrijd. En natuurlijk moeten je nagels ook dan klaar zijn voor het supporten.

Ik heb eerst de basis dingen gedaan, mijn nagels gevijld en een basecoat opgedaan.
 Daarna heb ik mijn nagels oranje gelakt.
Bij de Deen krijg je nu plak tatoo's. Toen ik deze met de kleine voetballetjes zag kreeg ik het idee deze op mijn nagels te plakken. Ik heb thuis ook nog even gezocht en vond er nog een paar.
Voordat je ze opplakt is het belangrijk dat je eerst even hebt gekeken of ze niet te groot zijn voor op je nagels.

 Als je alles hebt opgeplakt hoef je alleen nog maar een top-coat op te doen en je nagels zijn klaar voor de volgende wedstrijd.  Wat denken jullie, zullen we winnen tegen Costa Rica?

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten