woensdag 9 juli 2014

WK nail-art, deel 9!

JAAAA WE ZIJN DOOR NAAR DE HALVE FINALE!! Na de overwinning op Costa Rica spelen we de halve finale tegen Argentiniƫ. En ook voor de een na laatste wedstrijd moeten je nagels de oranje sfeer hebben.

Mijn nagels heb ik eerst gevijld, een basecoat opgedaan en daarna mijn nagels wit gelakt.

Rondom mijn nagel heb ik plakband geplakt. Voor de volgende stap van de nail-art kan er nagellak op de huid rond je nagel komen. De plakband zorgt ervoor dat je minder hoeft schoon te maken.
Om de vlekken te maken, heb ik een rietje gebruikt. Aan de ene kant van het rietje doe je een beetje nagellak, meteen daarna moet je je vinger aan de andere kant doen of het rietje dicht knijpen zodat er geen nagellak uit het rietje gaat. Houd het rietje boven je nagel en blaas door het rietje.
Voor de eerste kleur heb ik rood gebruikt.

En voor de tweede kleur blauw. Je kunt er voor kiezen het zo te laten, maar ik wilde ook nog een oranje tintje. 
Dus voor de derde kleur heb ik oranje gebruikt. Vervolgens heb ik het plakband er af gehaald en daarna de overige restjes weggehaald. En als laatst natuurlijk nog een topcoat.

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten