woensdag 23 april 2014

koningsdag nail-art, deel 1! ♛

Pasen is net voorbij en koningsdag komt er al aan. Ook voor koningsdag zullen Britt en ik een nail-art maken. Vandaag laat ik de eerste zien.




Ik heb eerst de basis dingen gedaan, nagels vijlen en nagel harder opgedaan. Daarna heb ik mijn nagels wit gelakt.
Voor het blauwe van de vlag heb ik de onderkant van mijn nagel blauw gelakt. 
En voor het rode vlak van de vlag heb ik het bovenste vlak van mijn nagel rood gelakt en daarna een matte topcoat opgedaan. (je ziet dit niet goed op de foto)
Je kunt de vlag zo laten, maar ik wilde ook nog een tintje oranje bij deze nail-art. Op mijn ringvinger heb ik met mijn oranje nail-art pen een kroontje gemaakt. Op de andere nagels heb ik alleen een oranje streepje gezet. 
Als je een matte topcoat hebt gebruikt, doe dan GEEN  normale topcoat op, want dat laat het effect juist verdwijnen.

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten