vrijdag 25 april 2014

Koningsdag nail-art, deel 2! ♛

(Zo was de nailart in eerste instantie)
Vroeger dan normaal, maar het is even niet anders. Jullie hebben natuurlijk ook nog tijd nodig om zelf wat te creëren! Ik heb een nail-art gemaakt die ik al eens eerder heb gedragen, alleen dan net even iets anders gemaakt.



Allereerst heb ik mijn nagels gevijld, deze keer hoefde ik niet eens vreselijk te zeuren omdat er gelukkig niet zoveel afgebroken was. Vervolgens heb ik weer mijn voedende basecoat opgedaan. Ik heb hierna een oranje kleur op gedaan, dit kan je gewoon op al je nagels doen. Wil je de vlag nog groter en uitgebreider? dan is het makkelijker om die nagel wit te lakken.
Vervolgens heb ik mijn nagels goed laten drogen. In de tussentijd kon ik lekker de randjes bijwerken. En geloof me, die tijd heb je wel nodig. Zelfs het kleinste uitgeschoten stukje zorgt voor een oranje vinger! ik heb tot drie keer aan toe één vinger moeten schoonmaken omdat die oranje waas maar niet van mijn huid wilde.

Nadat dit goed gedroogd was, heb ik met een witte striper een lijn getrokken, op mijn ringvinger was dit van linksonder naar rechtsboven & op mijn duim was dit  verder naar links geschoven. In principe maakt het niet uit vanuit welke hoek je begint, ik vind het alleen fijner om onder te beginnen omdat je hierdoor minder lak op je huid krijgt. Het maakt trouwens ook niet uit of je uitschiet (dit zie je ook op mijn ringvinger), je kan er met de donkere kleuren zo weer overheen om het recht te maken.


Nadat ik deze witte lijn gemaakt had, heb ik eerst de blauwe lijn bij alle 4 de nagels gedaan (ja, ook mijn andere hand haha) en vervolgens de rode lijn. Bij je duim maakt het niet veel uit hoe dik je rode lijn is, desnoods trek je hem gewoon helemaal door de hoek in zodat je een rood hoekje heb. Zo is mijn rechter duim ook geëindigd.
Ik vond deze creatie weer heel leuk om te maken, maar toch miste er nog iets voor mij. Ik heb, mede door de OPI facebook, besloten nog een laagje van de Mariah Pure topcoat op te doen. Hierna heb ik over al mijn nagels nog een topcoat gedaan, en vervolgens ben je klaar! (ja, deze topcoat heb ik ook over de gouden topcoat gedaan, omdat ik te ongeduldig ben en dus altijd een snel drogende topcoat gebruik)

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik ben er in ieder geval heel blij mee! Ik ben benieuwd naar jullie creaties, stuur ze alsjeblieft op als je wat leuks heb (dit vinden wij namelijk heel leuk om te zien!) 

Fijne Koningsdag iedereen, en tot de volgende!

xxx Britt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten