zondag 30 maart 2014

Ombre nagels met gelnagellak

Vandaag het berichtje op zondag in plaats van zaterdag, sorry ladies! ik moest onverwacht een stuk langer werken.  Ik had al een tijdje het idee om meer te gaan experimenteren met mijn gelnagellak van Sensationails. Afbrekende nagels was het perfecte excuus, dus vandaag ombre nails van gelnagellak!
Ik weet niet of iedereen bekent is met sensationails, maar ik doe gewoon even alsof. Is dit niet het geval; reageer dan even, dan maak ik volgende keer een artikel over het hele proces. Of misschien maak ik er wel een filmpje van!

(Dit is een foto van de normale roze kleur, op mijn rechter hand. Vandaar dat het zo'n rare foto is haha)
Allereerst heb ik de basis van sensationails opgedaan, vervolgens de licht roze kleur. Ik heb toen, net als Sanne, een sponsje gepakt en hier de 2 kleuren nagellak op gedaan. Het enige verschil hierbij is, de nagellak pakt minder goed dus je moet meerdere lagen maken voordat er een duidelijk contrast is.
Ik heb trouwens een iets ander sponsje gebruikt dan Sanne; ik heb namelijk een make-up sponsje gebruikt. Dit is er een uit een 3-pak, gekocht bij de action. Ze waren super goedkoop, dus ik kon ze natuurlijk niet laten liggen haha. Dit sponsje heb ik door midden geknipt, en vervolgens nog eens. Wat ik dus uiteindelijk voor mijn nagels gebruik is een kwart van het sponsje.
En dit is dan het resultaat! ik heb op mijn ringvinger wel nog een zwart dingetje in de lak zitten, dat is helaas vrij moeilijk tegen te gaan met deze nagellak. Het trekt onwijs snel stof aan, lak je nagels dus niet op een stoffige tafel want dan krijg je hetzelfde probleem als ik had.

Tot de volgende!

xxx Britt

(en vergeet niet; verzoekjes zijn altijd welkom, ook over bijvoorbeeld sensationails. Of een zoektocht naar een budget vervanger!)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten