woensdag 2 april 2014

zomerse bloemen nail- art ✿

Vrolijke bloemetjes die passen bij het mooi weer.
Ik ben eerst begonnen met de basic dingen, nagels vijlen en een basecoat. Daarna heb ik 3 kleurtjes nagellak gekozen. Een donker roze en een licht roze en een lila kleurtje. Met deze nagellak heb ik de bloemetjes, en mijn andere nagels gelakt. Mijn duim en ringvinger heb ik wit gelakt, hier komen de bloemetjes. Voor de andere nagels heb ik gekozen voor op mijn pink de donker roze, mijn middelvinger de lichtere en mijn wijsvinger de lila.
Voor de bloemetjes heb ik een klein sponsje gepakt. Er hoeft maar op een klein stukje van de spons nagellak, want het hoeft niet over je hele nagel. Kies drie plekjes op je nagel waar je de bloemetjes wilt. Houdt er wel rekening mee dat er ook nog bloemblaadjes bij komen en dat daardoor de bloemen tegen elkaar aan kunnen komen.
De nagellak die rond de nagel is gekomen kun je makkelijk met een wattenstaafje of klein kwastje weg halen. Om de bloemblaadjes te maken heb ik mijn nail-art pen gebruikt. (Als je deze niet hebt kun je een dottingtool, een kwastje, een schuifspeldje, een satéprikker of iets dergelijks gebruiken) Ik ben ongeveer in het midden begonnen. Ik heb eerst de rand langs de huid van mijn vinger een lijntje getrokken, een boogje gemaakt en zo het blaadje afgemaakt. En zo ben ik verder gegaan. En als laatste heb ik natuurlijk nog een topcoat gebruikt.

xx Sanne

1 opmerking :