woensdag 26 maart 2014

ombre nail-art


Deze nail-art is eigenlijk niet super moeilijk, en je hebt er ook niet veel voor nodig.
Het enige wat je nodig hebt, zijn twee of meer kleurtjes nagellak, base- en topcoat en een sponsje.
Ik heb eerst mijn nagels gevijld en een basecoat opgedaan. Daarna heb ik mijn nagels wit gelakt. Je hoeft dit niet te doen, maar het zorgt ervoor dat je andere kleuren beter ziet.
Vervolgens heb ik het sponsje gepakt. Het maakt eigenlijk niet uit wat voor sponsje je gebruikt, als hij maar groot genoeg is. 
Op het sponsje doe je de nagellak. Ik heb voor twee roze kleuren gekozen. De een is wat lichter dan de ander. Je kunt ook twee verschillende of meerde kleuren gebruiken.
Daarna druk je de spons op de nagel en herhaal de beweging. Doordat de spons niet steeds op precies dezelfde plek komt krijg je de kleur overgang. Maar daardoor komt er ook nagellak op de huid van je vinger rondom je nagel.
Met een wattenstaafje en wat nagellak remover kan je dit weer weghalen. Je kunt ook plakband rondje nagel op je vinger plakken. Bij het stempelen komt de nagellak dan op het plakband en niet op je vinger.

En als laatst natuurlijk nog een topcoat zodat je nagellak langer mooi blijft en je nagels een mooie glans hebben.

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten