zondag 17 augustus 2014

Bruids nailart


Helaas, vandaag nog niets over de Yes Love nagellak. Maar gelukkig is het iets veel leukers!
Een aantal weken geleden zijn mijn neef een zijn vriendin getrouwd. Het was een prachtige dag, en het leukste voor mij was dat ik de nagels van de bruid heb mogen doen! Het zijn vrij simpele nagels, maar perfect voor de gelegenheid. Een week van te voren hebben we al een proef-versie gemaakt, om zeker te weten welke kleur het mooist stond. En natuurlijk of de hartjes wel goed gingen, want dat was nog even oefenen!
Aller eerst heb ik voor een goede basis gezorgd. Ik heb haar nagelriemen netjes gemaakt, haar nagels even bijgevijld en de nagel nog extra goed schoon gemaakt met remover. Vervolgens heb ik Chip&Skip van OPI gebruikt om de overige vettigheid van haar nagels te halen. Nog een goede basecoat, en haar nagels waren klaar voor de basis kleur.
Als basis kleur heb ik een lichte roze gebruikt van OPI. De bruid wilde haar nagels graag simpel maar speciaal houden. Ik heb al haar nagels in de roze kleur gelakt. Nadat ze droog waren, heb ik op haar ringvingers een hartje gemaakt. Deze heb ik in de buitenste hoek gedaan, aan de kant waar haar pink zit. Het hartje heb ik gemaakt met een dottingtool. Het was even oefenen, maar gelukkig liep dat helemaal goed op deze dag. Tot slot nog een topcoat, en klaar zijn de nagels!
Dit zijn dan de uiteindelijke nagels geworden! De hartjes heb ik gemaakt door 2 witte stipjes naast elkaar te zetten, en dit vervolgens naar beneden toe te werken. Doordat je de stipjes schuin zet en ze in de hoek komen, komt het puntje ook mooi uit.



En wat vinden jullie? Zou je dit ook op je trouwdag willen dragen, of zou jij uitbundiger gaan? Ik weet in ieder geval dat dit prachtig stond bij haar boeket en haar mooie ring.

Tot de volgende!

xxxxx Britt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten