donderdag 14 augustus 2014

Ombre nail-art met glitters

Sorry, vandaag een dagje later. We gingen gister een dagje weg en ik was vergeten om eerder een nail-art te maken. Maar hier is ie alsnog.
Zoals Britt al heeft verteld was ik ook mee naar de nachtmarkt en daar heb ik, natuurlijk, ook nagellakjes en een nail- art pen gekocht.
 
Ik heb deze nail-art gemaakt op mijn zusjes nagels. Ik heb eerst haar nagels een beetje gevijld en een basecoat opgedaan.

Daarna heb ik haar nagels wit gelakt.
Met een sponsje heb ik de onderkant (of bovenkant) roze gemaakt voor een soort ombre effect. Voor de finishing touch heb ik gebruik gemaakt van een van mijn nieuwe nagellakjes.

Ik heb een glow in the dark topcoat met roze en witte glittertjes gebruikt. De roze glitters waren bijne dezelfde kleur als de roze nagellak. Hierdoor zie je op de roze nagellak witte glitters en op de witte nagellak de roze glitters het best. Ik heb twee laagjes glitter topcoat gebruikt voor meer glitters
Ik vind het resultaat door de glitters wel schattig.

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten