woensdag 28 mei 2014

ruitjes nail- art

Op ebay heb ik kleine studs besteld, en vandaag zijn ze (eindelijk) binnen gekomen. En ik had meteen een idee hoe ik ze kon gaan gebruiken.

Ik heb eerst mijn nagels gevijld en een basecoat opgedaan. Vervolgens heb ik striping tape op mijn nagels geplakt, in een ruitjes patroon.

Ja, er zit zilveren tape op mijn duim, de zwart was op.
Ik heb iedere nagel een andere kleur gelakt, matchend met de kleur van de stud.
Laat de tape niet te lang zitten als je je nagels hebt gelakt, dan wordt het een geheel en trek je de nagellak mee.
Om de studs op te plakken heb ik een laagje topcoat opgedaan, de stud  op de goede plek gedaan, en nog een laagje zodat hij goed blijft zitten. En dan ben klaar. Een vrij simpele nail- art, maar een tof resultaat

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten