woensdag 16 april 2014

paas nail-art, deel 2!

Net als Britt heb ik ook een paas nail-art gemaakt.
Eerst heb ik mijn nagels gevijld en nagelharder opgedaan. Mijn duim en ringvinger heb ik geel gelakt voor het kuikentje. De andere nagels heb ik paars, blauw en roze gelakt.
Voor het ei van het kuikentje heb ik ongeveer de helft van mijn nagel wit gelakt. 

Daarna heb ik aansluitende driehoekjes gemaakt met een kleine dottingtool.
Als laatste voor het kuikentje heb ik twee zwarte stipjes gezet en daarin nog twee kleinere witte stipjes voor de ogen. En nog een klein oranje driehoekje voor de snavel.
Voor de paaseieren heb ik voor het streepje ongeveer hetzelfde gedaan als bij het ei. Ik heb een dun streepje getrokken en daarna aan beiden kanten (de boven en onder kant) driehoekjes gemaakt. Daarna nog wat gele stipjes en een topcoat.
En dat was het. Alvast een fijne pasen :)

xx Sanne




Geen opmerkingen :

Een reactie posten