vrijdag 14 februari 2014

Valentijn Nail-art, deel 3!

Dit is alweer de derde Valentijn nail-art!
Ik heb deze geprobeerd wat simpeler te houden, niet te overdreven valentijn.
Hierdoor is het mogelijk om de nail-art ook te dragen op een normale dag.




Ik ben begonnen met de standaard stap: mijn nagels schoonmaken en vijlen, en vervolgens basecoat op doen.
Ik heb toen mijn nagels in de kleur gelakt die ik in het midden wilde hebben, dit maakt het gebruiken van plakband wat makkelijker. Je hoeft hierdoor alleen plakband in het midden te plakken.
Ik heb ervoor gekozen om mijn pink & ringvinger in de lichte kleur te doen, dit maakt het wat speelser. Ik heb twee laagjes gebruikt.
Nadat ik mijn nagels goed heb laten drogen, heb ik een stukje plakband afgescheurd en deze in de juiste breedte geknipt. Het hangt van je nagels af hoe breed het stukje kan zijn.
Nog belangrijk: laat je nagels echt GOED drogen! Bij mij was een half uur al onvoldoende, de helft van mijn nagellak trok ik er weer af. Dit is dus echt GEEN nail-art om snel tussendoor te doen.
Vervolgens heb ik aan beide kanten van de plakband een andere kleur aangebracht. Dit kan zo slordig als je wil, de plakband zit er toch tussen om de andere kleur te beschermen. 
 Nadat je de plakband eraf trekt, voorzichtig, kan je zo nodig wat randjes bijwerken. 
Of als je zo ongeduldig was als ik, dan mag je de tussenstukjes ook nog eens lakken omdat die aan de plakband bleven zitten.
Als laatste nog een zilver randje tussen de kleurtjes in, en klaar ben je! Het zilveren randje zorgt ervoor dat de overgang goed is weggewerkt. Als je het leuk vind zou je er ook nog wat hartjes of zo kunnen bij plakken. Vergeet natuurlijk niet om af te sluiten met een topcoat, Hierdoor blijft je nail-art langer zitten.

Tot de volgende!


xxxx Britt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten