woensdag 12 februari 2014

valentijn nail-art ♥ deel 2!



Ik ben begonnen met basecoat om mijn nagels tegen verkleuren te beschermen. Daarna heb ik mijn ringvinger zilver gelakt en de anderen wit. Je kan ook een andere lichte kleur kiezen, maar ik koos voor wit zodat de hartjes goed zichtbaar zijn.


Op mijn ringvinger heb ik een hartje gemaakt. Ik heb het op ongeveer dezelfde manier als Britt gedaan, maar dan wat groter. De basisvorm heb ik gedaan met mijn grootste dottingtool, en de randjes heb ik bij gewerkt met een klein kwastje.

Voor de hartjes op mijn andere vingers heb ik mijn hartjes topcoat gebruikt.
Omdat je de witte hartjes niet goed kan zien op de witte onderlaag heb ik ervoor gekozen deze op een roze hartje te doen. De roze hartjes heb ik gemaakt met mijn stempelset van Konad.





                                                                                                                                                                                                           

 De hartjes heb ik met een kleine dotting tool van het kwastje gehaald en zo op mijn nagel geplakt zodat ze op de plek kwamen waar ik ze wilde.



Als laatste nog een topcoat en TADAA, je hartjes nagels zijn klaar.

Alvast een fijne valentijn ♥
xx Sanne


        

Geen opmerkingen :

Een reactie posten