zaterdag 1 maart 2014

Review / vergelijking van OPI

Ik heb besloten weer even heel wat anders te doen.
Veel van mijn nagels braken af, daarom had ik vanochtend besloten om ze maar weer eens goed kort te knippen. Ik merk dat ik mijn nagels dan veel beter verzorg, hierdoor worden ze weer sterker en breken ze minder snel af.
Omdat ik dit gedaan heb, was er vrij weinig ruimte om een leuke nail-art te doen.
Ik daarom besloten om maar eens een review te doen!

Ik heb van de week een mini pakketje van OPI gekocht, van de Brazil-collectie.
Hierin zitten 4 kleurtjes, zoals je op de foto ziet. Het zijn alle vier liquid sands. Dit zijn lakjes waarbij je geen topcoat moet gebruiken, en ze hebben een zand-textuur als finish. Mijn zus twijfelde eerst of ze deze wel wilde halen, doordat er blauw en roze bij zit. Ik had deze twijfel niet omdat ik de paarse en gele zo gaaf vond, maar ook omdat ik wist dat de roze weer een andere tint was dan de andere die ik al had. Met dit artikel wilde ik dus bewijzen dat het inderdaad een andere tint was.
En over de blauwe; volgende week zal ik proberen om deze te behandelen.

Op mijn pink heb ik een lichtroze liquid sand, dit is Pussy Galore uit de 007 Bond Girls-collectie. Het verschil met de rest is duidelijk door de tint. verder zit er in deze lak geen opvallende glitter of shimmer. Het is een simpel rustig lakje.

Op mijn ringvinger heb ik de eerste donkere liquid sand, deze komt uit de Couture de Minnie en heet Magazine Cover Mouse. Het is de donkerste van het stel en er zit een opvallende shimmer in, ik zou het bijna parelmoer noemen. Doordat het zo'n donkere tint is, vind ik hem er chiquer uit zien dan de rest van de lakjes.

Op mijn middelvinger zit The Impossible van de Mariah Carey collectie. Het is de eerste roze liquid sand die ik had. Ik vond hem op dat moment geweldig, door de textuur en natuurlijk omdat het roze was (pink-aholic!) Als ik deze nu vergelijk met de rest, vind ik hem eigenlijk flink tegenvallen. Ik hou van glitters, maar ik vind dit afdoen aan de mooie finish die liquid sands juist hebben! De kleur vind ik verder gewoon mooi.

Als laatste is er de lak van Brazil, deze zit op mijn wijsvinger en heet I'm Brazil Nuts Over You. Zoals ik op het moment van kopen al dacht, deze lak is anders dan de rest. Door de glitters van The Impossible valt het misschien niet zo op, maar er zit toch echt een verschil in kleurtinten. I'm Brazil Nuts Over You is roziger dan de rest, waardoor hij lekker zomers aanvoelt. Perfect voor de collectie dus!


Tot de volgende!

xxx Britt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten