woensdag 15 oktober 2014

spatter nail- art


Ik heb deze nail-art al een keertje gemaakt voor het WK, maar ik wilde nog wel een keertje uitproberen hoe het er uitziet met andere kleurtjes.



Ik heb eerst een basecoat opgedaan. Voor de basis heb ik gekozen voor grijs, want de herfst komt steeds dichterbij en ik vond deze kleur daar wel bij passen.



Voordat ik begon met de spetters maken heb ik eerst rond mijn nagels plakband geplakt, zodat ik daarna minder hoef schoon te maken.
Om de vlekken te maken, heb ik een rietje gebruikt. Aan de ene kant van het rietje doe je een beetje nagellak, meteen daarna moet je je vinger aan de andere kant doen of het rietje dicht knijpen zodat er geen nagellak uit het rietje gaat. Houd het rietje boven je nagel en blaas door het rietje. Een kleine tip, niet inademen als je het rietje aan je mond hebt...
Als je tevreden bent met het aantal spetters, hoef je alleen je topcoat nog op te doen!

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten