zondag 3 augustus 2014

Zomerse glitter ombre

Na al die weken eindelijk weer een nailart van mij! Ik kan niet stoppen met kijken naar mijn nagels, maar helaas tonen de foto's het effect niet zo mooi. Ik zal straks nog even proberen een filmpje op onze instagram te zetten. Klik hier voor het instagram filmpje


Allereerst ben ik begonnen met een voedende basecoat, omdat mijn nagels de laatste tijd weer flink afbreken. Vervolgens heb ik een leuk zomers kleurtje op gedaan. Deze nagellak heb ik voor een paar euro kunnen kopen op Mallorca, van het merk Marie Lluy. Overdag in de zon lijkt het roze, 's avonds lijkt het meer rood te zijn. Ideaal dus voor deze nailart.
Vervolgens heb ik een glitterlakje gepakt van OPI. Hiermee heb ik met meerdere laagjes een soort ombre effect gecreƫerd. Zorg ervoor dat er zo weinig mogelijk lak op het kwastje zit. Je moet hierdoor misschien wat meer laagjes lakken, maar je zorgt er wel voor dat de glitters geconcentreerder op je nagels komen. Ik ben onderaan mijn nagel begonnen, toen er bijna niets meer op het kwastje zat heb ik mijn driekwart van mijn nagel gelakt. Geen zorgen als je strepen in je doorzichtige lak krijgt, er moet uiteindelijk toch een topcoat overheen. Dit proces heb ik herhaald met een halve nagel, en nog eens een kwart. Hierdoor ga je van weinig glitters naar veel. Tot slot nog een topcoat er overheen en je bent Ready To Shine!

Tot de volgende!

xxxx Britt



Geen opmerkingen :

Een reactie posten