maandag 11 augustus 2014

Sneak Peek!

Hier alvast een korte update voor wat er komen gaat! Vrijdag ben ik met onder andere Sanne naar de nachtmarkt in Kolhorn geweest. Veel werd er niet verwacht van de nagellak, maar gelukkig bleek het mee te vallen. Er stonden meerdere stands met het merk Yes Love. 
Ik heb ooit vaag wel eens iets gehoord over het merk, maar was er niet echt in geïnteresseerd. Tot de nachtmarkt. WAUW, wat een leuke kleurtjes! Helaas was 8 augustus alweer de laatste avond van de nachtmarkt, anders had ik jullie zeker meer verteld over hoe gezellig het was en al dat soort dingen.


Maaaaar, om terug te komen op het bericht: ik ben al zo gek op de lakjes, dat ik ze per se zo snel mogelijk wil uitproberen. En natuurlijk kan ik jullie niet achterlaten! Ik mag gelukkig 4x werken deze week, kans genoeg dus om de nagellak goed uit te proberen.

Ik heb voor 15 euro zes lakjes en één nailartpen op de kop weten te tikken. De roze en mintgroene nagellak zijn normale lakjes, de andere zijn glow in the dark lakjes. Extra leuk dus om uit te proberen. Je kan dus foto's verwachten die in het donker zijn genomen, als dat tenminste goed gaat.

Ik hoop dat jullie net zo benieuwd zijn als ik!

xxxxx Britt


p.s. Mocht je niet willen wachten tot ik ze goed getest heb en ze meteen zelf willen proberen, dan moet je even googlen naar Yes Love nagellak. De eerste uitkomst is meteen een webshop. De bezorgkosten zijn €4,95 maar daar in tegen kosten de lakjes zelf maar rond de €2,00. Als je samen met je zus of een vriendin besteld ben je nog goedkoper uit!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten