woensdag 6 augustus 2014

Nail-art met striping tape


Het resultaat van deze nail-art heeft me eigenlijk een beetje verrast. Maar op een positieve manier, want ik vind hem schattig en ook wel zomers geworden.



Ik heb mijn nagels gevijld, een basecoat op gedaan en daarna mijn nagels wit gelakt.
Ik was eerst van plan om een ombre ondergrond te maken met neon kleurtjes, maar toen ik mijn sheertints zag bedacht ik me. Want ik vind deze kleurtjes erg leuk voor de zomer. Ik heb verschillende patroontjes gemaakt en ze lijken eigenlijk onbewust op een nail- art die ik eerder heb gemaakt met sheertints.
Met striping-tape heb ik verschillende lijnen patronen op mijn nagels gemaakt. Als je overal een patroon hebt is het tijd voor een laag nagellak er over. Ik heb gekozen voor wit, want dat vond ik er het leukst bij staan. Als je de nagellak hebt aangebracht moet je eigenlijk meteen de striping tape eraf halen. Als je de nagellak eerst laat drogen wordt het een geheel en dan trek je alle nagellak mee.
Als laatste nog een topcoat en je nail-art is klaar☺

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten