zondag 15 juni 2014

WK nailart, deel 2!

Na zo overweldigend gewonnen te hebben, moeten we natuurlijk wel weer een nieuwe nailart op de nagels hebben voor woensdag! Ik heb geprobeerd een methode te gebruiken die ik al eerder gedaan heb, dit maakt het ook wat makkelijker voor jullie lijkt mij.
Allereerst heb ik mijn nagels in een mooie kleur oranje gelakt, dit wordt de basis. (vergeet niet eerst je nagels goed te vijlen en er een goede basecoat onder te doen, anders loop je een paar weken met oranje gekleurde nagels).
Hierna heb ik twee nagels uitgekozen waar ik het vlaggetje op wilde gaan maken, ik heb gekozen voor mijn duim en mijn ringvinger. Ik heb plakband om mijn nagelriemen heen gedaan, dit om te zorgen dat de nagellak niet op je huid komt. Ik had vorige keer een  beetje spijt dat ik dit niet gedaan had, wat een kliederboel was het! Vervolgens heb ik stripers-tape in korte stukjes geknipt en op mijn nagels geplakt.
Stripers-tape is via verschillende webshops te koop, maar tegenwoordig wordt het steeds meer verkocht in de drogisterij of een winkel zoals Action en Big Bazar.
Hierna heb ik rood, wit en blauw op mijn sponsje gedaan en ben ik gaan deppen. Mijn duim vond ik helaas niet zo geslaagd, maar dit was een duidelijke foto. Ik raad aan om verschillende dunne laagjes te doen, beter te weinig nagellak dan teveel op je sponsje! Anders krijg je dat het, zoals bij mij, in elkaar gaat overlopen. Dat is bij deze nailart juist weer niet de bedoeling.
Ik heb zo snel mogelijk de plakband en de tape er weer afgehaald, als je nagels droog zijn dan beschadig je de nagellak. Er blijven altijd wel wat hoekjes achter met de plakband, die moet je dus nog even wegwerken met wat remover. Helaas had ik mijn slechte stripers-tape gepakt, deze laat wat plak over op je nagel. Met een witte basis maakt dit niet uit, maar bij deze helaas wel. Gelukkig verkoopt de Etos oranje stripers, die had ik laatst gehaald en kon ik dus meteen uit proberen! Als laatste nog een topcoat eroverheen, en je bent Ready to Support Oranje!

Wat denken jullie, gaan we de volgende wedstrijden ook zo goed doen of was dit gewoon puur geluk? Ik hoop in ieder geval dat we goed gaan, want dan kunnen Sanne en ik nog wat leuke nailarts voor jullie uit de kast halen!

Tot de volgende!

xxxx Britt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten