woensdag 25 juni 2014

WK nail- art, deel 5!

Dankzij alweer een overwinning van het Nederlandse team, zijn we weer een stapje dichter bij de finale. En wat is het WK nou zonder mooie nagels? Vandaag dus weer een nieuwe nail-art met een Nederlands  tintje.


Ik heb mijn nagels eerst gevijld, een basecoat opgedaan en ze daarna wit gelakt.
Voordat ik stippen ben gaan zetten heb ik in mijn hoofd mijn nagels ongeveer in drieën verdeeld, want onze Nederlandse vlag heeft natuurlijk 3 kleuren. Ik heb verschillende dottingtools gebruikt voor verschillend formaat van de stippen. Ik ben begonnen met rood.
En daarna heb ik hetzelfde gedaan met blauw.
Deze stappen heb ik herhaald op mijn wijsvinger en duim.
Op mijn middelvinger en pink heb ik oranje stippen gemaakt, ook in verschillende formaten. Nog even een topcoat en je bent klaar om oranje te supporten!

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten