woensdag 4 juni 2014

polkadot nail- art

Eigenlijk zijn het meerdere nail-arts in een, maar samen vind ik ze super schattig! En deze nail- art is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk te maken.

Ik heb eerst mijn nagels gevijld en een basecoat opgedaan.


Vervolgens heb ik mijn nagels in twee kleuren roze gelakt.
Op de licht roze nagels, mijn wijsvinger en pink, heb ik een polkadot patroon gemaakt. Op mijn pink zijn de stippen groter, want daar heb ik een grotere dottingtool gebruikt dan op mijn wijsvinger.
Op mijn ringvinger en duim heb ik eerst een paar kleine boogjes gemaakt. Zorg ervoor dat ze groot genoeg zijn om er een stip in te maken, dat is ook de tweede stap. Een stip zetten in de boogjes die je net hebt gemaakt. Vervolgens maakt je met een kleine dottingtool stippen boven de boogjes. Let wel op dat je geen te grote dottingtool gebruikt, met een kleinere is het effect leuker.
Op mijn duim heb ik een kleinere dottingtool gebruikt, en daar vind ik het effect beter gelukt :)
Als laatste hoef je alleen nog maar een laagje crack topcoat op te doen, daarna nog een laagje topcoat en je bent klaar.

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten