zondag 18 mei 2014

Roze-zilveren nailart

Vandaag had ik zo'n dag, dat ik het eerste maakte wat in mij op kwam. Ik vind het niet een geweldige nail-art, maar alsnog wel leuk om te dragen. Iedereen heeft wel eens zo'n dag, dat het tijd is om te stoppen met denken en je gewoon moet proberen!


Ik ben helaas zo snel aan de slag gegaan, dat ik tussendoor geen foto's heb gemaakt. Allereerst heb ik een basecoat opgedaan en daarna een lichtroze kleur. Ik heb hier 2 a 3 laagjes van gedaan, afhankelijk van hoe dik ik het deed. Het maakt in principe niet uit hoeveel laagjes je doet, zorg gewoon dat het goed dekkend is.

Dan zal ik beginnen bij mijn pink: oke sorry, deze vind ik echt raar haha. Het was de bedoeling om een mooie dunne lijn in het midden te hebben, maar helaas mislukte dit een beetje. Ik had hem veel te scheef gedaan en te veel naar 1 kant, dus ik dacht dat ik het wel kon oplossen als ik hem wat dikker maakte. Het resultaat is een monsterlijk dikke lijn haha.
Op mijn ringvinger heb ik een kruis gemaakt , ik heb gewoon stipjes gezet in de hoeken en vervolgens de lijnen ertussen getrokken. Ook hier ben ik weer een beetje scheef gegaan haha, maar agh, niemand die weet wat de bedoeling was!
Op mijn middelvinger heb ik 2 hoekjes zilver gemaakt, hiervoor heb ik eerst een lijntje getrokken en het vervolgens verder gekleurd.
Op mijn ringvinger heb ik ook weer twee strepen gezet. ik heb voor mezelf het midden bepaald & iets daaronder heb ik het eerste stipje gezet. Ik heb aan de bovenrand van mijn nagel op ongeveer ⅔e ook nog een stip gezet, en hier de lijn tussen getrokken. Hetzelfde heb ik met het andere lijntje gedaan, alleen zat de eerste stip juist boven het midden en de tweede stip zit aan de onderrand.
Tot slot mijn duim: hierbij heb ik een paar zilveren strepen gemaakt. Ik heb als eerst de middenlijn getrokken, hierdoor worden de andere lijntjes wat makkelijker. Weer twee stippen, 1 linksonder en 1 rechts boven. De lijn er tussen trekken en vervolgens hetzelfde doen met de andere twee lijntjes.

Ondanks dat ik het vreselijk mislukt vind op sommige nagels, vind ik het stiekem toch wel leuk om te dragen. En, hebben jullie wel eens iets uitgeprobeerd wat goed uitpakte of juist (zoals bij mij) in eerste opzicht best tegen viel?


Tot de volgende!

xxx Britt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten