woensdag 14 mei 2014

nail-art met OPI sheertints


Vandaag heb ik een nail- art met de OPI sheertints gemaakt. Britt heeft hier ook al wat over geschreven en wat laten zien. Vandaag laat ik een nail- art op mijn eigen nagels zien.



Ik heb mijn nagels wit gelakt en daarna mijn sheertints gepakt.
Ik vond de blauw en paars er erg donker uitzien, maar het resultaat verraste me.
 Sorry, ik ben vergeten om tussen door foto's te maken, maar ik zal per nagel uitleggen wat ik heb gedaan.
Op mijn wijs vinger heb ik met elke kleur een streepje getrokken. Ik ben begonnen met paars, onderaan mijn nagel. Daarna een streepje geel, dan blauw en tot slot roze.
Op mijn middelvinger heb ik een soort vlekjes gemaakt. Ik heb de vlekjes op random plaatsen gemaakt, maar wel zo dat de zelfde kleur niet heel dicht bij elkaar zit.
Op mijn ringvinger heb ik eigenlijk gewoon stipjes gezet. Eerst een laag, en daarna nog een keer op de plekken waar het nog wit was.
Op mijn pink heb ik eigenlijk hetzelfde gedaan als op mijn ringvinger, maar dan verticaal. 
En dat was het eigenlijk, alleen nog een topcoat.
Op mijn duim heb ik ook wat gemaakt, bijna vergeten. Maar dat hebt ik na ge-aapt van Britt. Eerst een laagje roze, een stukje verder weer, een stukje verder weer. (zodat het steeds donkerder wordt) Hoe Britt het heeft gemaakt kan je hier lezen

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten