woensdag 7 mei 2014

kranten nail-art

Deze nail-art heb ik een keer op internet gezien, en ik vond het er zo gaaf uitzien. En ik wilde graag laten zien hoe je hem maakt.

Hoe moeilijk het is om deze nail-art te maken is ook niet heel moeilijk.
Eerst heb ik mijn nagels wit gelakt. Je kunt voor eigenlijk elke kleur kiezen als onderlaagje, zolang het maar niet te donker is. Anders kan je de letters niet meer zo goed zien.
Knip uit een krant tien kleine rechthoekjes, ongeveer zo groot als je nagel.
Om te zorgen dat de letters op je nagels komen moet je ze laten weken in wat alcohol. Het maakt niet uit in wat voor alcohol, ik gebruik pure alcohol van de kruidvat. (70 %)
Laat de stukjes krant 10 seconden weken, en leg hem dan op je nagel. Druk het stukje krant voor 10 seconden aan zodat de letters goed op je nagel komen.
Als je dat gedaan hebt, nog een laagje topcoat en je bent klaar :)

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten