woensdag 30 april 2014

Veer nail- art

Bij mijn bestelling van de fimo staafjes heb ik ook veertjes besteld, maar nog steeds niet uitgeprobeerd. Het resultaat vind ik super schattig.

Vooraf heb ik eerst mijn nagels gevijld en een base coat opgedaan.
Daarna heb ik een bijpassende kleur gekozen bij de veer. Ik heb roze veertjes, dus heb ik mijn nagels roze gelakt, behalve mijn ringvinger.
 

In het zakje zitten zes veertjes. De maten van de veertjes zijn verschillend.
Om de veer op te plakken heb ik een laagje base coat gebruikt. Zorg ervoor dat de veer overal goed in de nagellak blijft plakken. Omdat de veer veel te groot is om zo op mijn nagel te plakken moet ik een deel afknippen. Ik had eerst geknipt en daarna top coat opgedaan, maar dat werkte niet erg goed. Aan de zij kant brak een stukje veer af. Dus ik denk dat je beter eerst top coat op kunt doen, en dan de veer kunt knippen.
Nadat ik de veer had afgeknipt heb ik met twee laagjes top coat de veer beter vast geplakt. 
En dat was het. Ik vind het een super schattig resultaat.

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten