zaterdag 15 maart 2014

Van 1 kleur meerdere stijlen maken!

Vandaag besloot ik maar om eens te laten zien hoe simpel het is om van een nagellak ineens een totaal andere te maken. Sanne heeft dit al een keer laten zien met crack-nagellak. Enjoy!
Het is helaas niet zo'n uitgebreid bericht, omdat ik te weinig lakjes hebben die een ander kunnen veranderen.
Ik ben begonnen met de standaard; nagels vijlen en basecoat erop.
Vervolgens heb ik gekozen voor een roze kleurtje van OPI van de Minnie Mouse collectie.

Op mijn pink en mijn wijsvinger heb ik een glitterlak zitten van etos. in deze lak zitten zowel kleine als grote glitters. Naast deze lak heb ik ook een matte nagellak op mijn pink gedaan, die je helaas niet goed ziet zitten.

Op mijn ringvinger heb ik een matte nagellak van miss sporty zitten, ik vind dit er zo gaaf uit zien! Volgende keer ga ik hier meer mee proberen te doen.

Op mijn middelvinger heb ik een glitterlak van miss sporty, hier zitten hele kleine glitters in.

tot slot mijn duim, hier heb ik met een striper wat zilveren strepen gemaakt.

tot de volgende! (dan weer een uitgebreide hihi)

xxx Britt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten