woensdag 12 maart 2014

regenboog nail-art




Er was een van mijn nagels afgescheurd en toen bedacht ik dat ik ze maar weer eens kort moest knippen zodat de ene nagel niet veel langer was dan de andere. Ik had eerst geen idee wat ik zou maken omdat mijn nagels een stuk korter waren. Maar hé, niet iedereen heeft lange nagels.

Ik ben begonnen met de basic dingen, nagels vijlen en nagelharder. Toen dit gedroogd was heb ik gekozen voor een licht blauwe kleur op mijn wijsvinger, middelvinger en pink.
daarna heb ik met een mijn grootste dottingtool stippen gezet in een soort ovaal. Maar met een paar stippen die niet helemaal in het rondje zitten zodat het op een wolkje lijkt.
Ik ben begonnen met een dun kwastje een rood streepje op de twee andere nagels gezet. Het streepje loopt in een boogje, als een regenboog. Daarna heb ik dat met geel, groen en blauw precies hetzelfde gedaan. Toen het goed droog was, pakte ik mijn dotting tool weer en heb ik onder aan mijn nagel ook weer een wolkje gemaakt.
Als laatse natuurlijk nog een topcoat zodat je nail-art mooi glanst en langer blijft zitten. En je super schattige regenboog nail-art is klaar.

xx Sanne


Geen opmerkingen :

Een reactie posten