zaterdag 22 februari 2014

Nagellak stash!

Nee, dit gaat niet over glossybox. Dit artikel gaat over wat ik in de boxen heb gestopt.
Niets minder dan...
Mijn nagellak verzameling!

Dit lijkt nu mega veel te zijn, wat het eigenlijk ook wel is haha, maar bijna alles paste binnen deze foto. Ik heb meerdere merken, maar overheersend is toch echt wel OPI.
Ik zal in dit artikel alles laten zien, maar ook mijn absolute favorieten!

Dit is 'm dan: mijn volledige verzameling. Het aantal is helaas nog steeds onbekend, ik had geen zin om me scheel te tellen. Laten we het houden op VEEL!
wat er (ongeveer op volgorde) op de foto staat: Hema & Etos & H&M lakjes zitten links bovenin de bak, net als nog wat lakjes van minder bekende merken. Daaronder staan lakjes met een platte ronde dop, dit bestaat voornamelijk uit Catrice, maar ook Gosh zit er tussen.
Dan hebben we daarnaast meerdere lakjes van China Glaze, met daarbij 3 lakjes van het merk Safari. Onderin liggen nog wat stripers, maar ook een pakje waarmee je caviar nails kan maken. De rest bespreek ik straks nog.
Bovenstaande foto bestaat volledig uit OPI lakjes. Basecoats, topcoats, shatters, liquid sands, normale  gekleurde lakjes, lakjes met glitters. Je kan het zo gek niet bedenken of ik heb het wel, van OPI uiteraard. Als ik een raad mag geven; begin er gewoon niet aan! Het is dan zo lastig om er nog wat van te laten liggen.
Sensationail zie je niet op de grote foto, die was ik even vergeten. Dit is echter wel een belangrijk onderdeel van mijn stash. Op deze foto zie je de starterskit met de kleur Pink Chiffon. Links bovenin is de kleur Coral Sunset, daaronder ligt Mi Amor. De laatste is een kleur die mijn moeder gekocht heeft, zodat ik deze af en toe bij haar op kan doen.
Dan een van mijn favorieten; Konad Stamping Nail Art set! Ik was hier al een tijd naar op zoek en toen ik de stand op de huishoudbeurs vorig jaar zag, kon ik natuurlijk niet anders dan even neuzen en wat meenemen. De Image Plates die erboven liggen zijn echter niet van Konad. De 2 ronde zijn van setjes die ik ooit bij de Action heb gekocht, ze werken gewoon top. De 5 vierkante plaatjes zijn van Essence, die zijn helaas al flink bekrast door de schraper die bij het Essence pakketje zat.













Dan als laatste mijn absolute favorieten!
Allereerst mijn eerst gekochte OPI lakje ooit. Oké, technisch gezien heb ik de mini's van de Texas collectie eerder gekocht, maar ik vind deze net iets specialer. Ik was hier zo blij mee, ik kan me niet eens meer herinneren hoe vaak ik hem al gedragen heb. Ik ben een liefhebber van roze, dus deze tint kan natuurlijk niet ontbreken.
Als tweede is er een lakje van Sally Hansen, ik had hier zoveel positieve berichten over gehad dus deze wilde ik graag een keertje proberen. Ik ben het er mee eens dat het een top lakje is, maar ondanks dit moet ik bekennen dat ik deze amper gedragen heb.
In het midden zie je een lakje van Chanel. Bij ons in de buurt was er een winkel die weg moest en dus flinke kortingen gaf. Toen ik zag dat ze Chanel lakjes hadden, moest ik er een meenemen om te proberen. Het beschamende is alleen dat ik deze nog steeds nooit gedragen heb, SCHAAM!
Als vierde is er weer een lakje van OPI, Mariah Carey Pure Topcoat. Dit is een topcoat met 18 karaats witgout en zilver. Ik had met de vorige versie (OPI Man with the Golden Gun, Skyfall collectie), flink zitten twijfelen of ik het wel wilde. Mijn zus verklapte toen dat zij hem voor mij zou gaan kopen met mijn vader voor kerst. Maar helaas, toen waren ze alweer op. Ik wist dus niet hoe snel ik deze in mijn armen moest sluiten toen hij eindelijk uit kwam.
Als laatste een lakje van Forever 21, een super schattige licht roze lak. Deze heb ik gekregen van vriendinnen uit Amerika. Ik wilde altijd al iets hebben van forever 21, ik was dus blij verrast toen deze ineens in een van hun pakketten verscheen!
Nou, dit was alweer het einde van mijn lange nagellakverhaal. Ik heb geprobeerd om het nog redelijk kort te houden hihi. Misschien als er interesse is, komt er een deel 2 met wat meer uitbreiding op de andere merken en waarom ik ze nou eigenlijk heb (voor nail-arts etc.)

Tot de volgende!

xxx Britt

1 opmerking :